Fredag. Lite småless.

[08:33] GOD MORGON!

Nedräkningen fortsätter, 2 dagar kvar till BF å jag är så sjukt övervänten! Jag som inte skulle stressa över utsatt datum kan ändå inte låta bli att känna lite stress och press. Det beror nog mest på att Nicklas ska iväg på sin praktik snart. Jag vill ju att vi ska hinna vara tillsammans hela familjen innan han åker. Alltså att pyret ska hinna komma några dagar innan.. Det är mindre än två veckor kvar men om inte bebis har kommit innan dess så hinner han ju åka iväg och då kommer han nog inte kunna vara hemma så länge heller när bebis väl har kommit.

Det hade ju varit perfekt nu:/

Det börjar kännas lite långtråkigt att gå hemma. Jag har gjort allt jag hade tänkt göra, nu orkar jag inte bry mig längre. BB-väskan står framme och väntar.  Jag går bara och väntar på att få riktigt, onda värkar som signalerar att det är dags. Nu har det varit så många dagar med så kallade “känningar” som inte leder till någonting så när det väl sätter igång kommer jag väl knappt reagera.

Nåväl, värmeböljan här uppe fortsätter så jag ska passa på att sitta ute i solen idag också och njuta! Vem vet när jag har tid med det nästa gång?🙂

Ha en fin fredag allesammans! Kram!

Leave a Reply

