Tok-shoppat idag.

Photo 2013-06-07 16 25 21Photo 2013-06-07 16 36 05

Photo 2013-06-07 16 04 33Photo 2013-06-07 16 04 06

Idag har jag ÄNTLIGEN fått stilla köplusten på Lindex barnavdelning “lite” :p
Lillan har fått sig en alldeles egen garderob, visst är det väl praktiskt med storebrors gamla bebiskläder men faktum är att vi inte har så mycket av de minsta storlekarna, alltså 56 och 62, och då lillan verkar vara en liten kräkis (den sötaste förstås) så blir det en hel del kläder som hamnar i tvättkorgen nästan på en gång. Sedan kan jag väl erkänna att jag är en sån som är lite svag för tjejkläder trots allt. Det finns ju så mycket fint!

Det var 30% rabatt på hela köpet idag, plus att vi skulle få en body gratis från Basic-sortimentet men rabattkupongen visade sig vara utgången i datum (följde med i BB-påsen och dem verkar inte vara uppdaterade med det senaste) Som tröst fick jag jordgubbsklänningen gratis! Å så var det “Köp 3 betala för 2 på nästan alla plagg så i runda slängar landade allt på en femhundring. Inräknat är då även storebrors huvtröja och linne..

Photo 2013-06-07 16 40 05

Jag var förstås inte den enda som hade tänkt nyttja rabatten. Trots att jag var snabb på att plocka ihop kläderna så ringlade sig kön ända längst bak i butiken innan jag var färdig. Lillan som var fulltankad när jag åkte hade förstås hunnit vakna under tiden jag var borta och blivit hungrig så det var en pappa som började undra vars jag tog vägen. Men fort var det åtgärdat! Lillstumpan är duktig på att äta!

2 thoughts on “Tok-shoppat idag.

  1. Åh så mycket sött du fått hem! älskar shoppa tjejkläder hhihih det finns så mycket gulligt i butikerna! Jiyan var också en kräkbebis och var tvungen att bytas på flera gånger under dagen.

    • Jaa eller hur! Det finns ju så mycket fint, ändå så har jag varit ganska sparsam med att köpa nytt. Blandar hejvilt med storebrors “gamla” bebiskläder. Men hon växer fortare än jag minns att Adam gjorde! Antingen så glömmer man snabbt eller så rusar tiden iväg.
      Har insett hur bra det är med små scarfs eller “dreggel-lappar”. Bättre att ha en sån runt halsen och byta den än att byta hela bodyn när det blir kräks!🙂

Leave a Reply

