Äntligen blev det kväll!

[20:30]

Oboy! Vilken lång dag det varit idag. Adam kräktes två gånger i morse och sedan har han varit väldigt dålig i magen resten av dagen. Han har dock fått i sig både frukost, lite lunch och middag så jag har förhoppningar om att detta var sista slängen av kräksjuka för den här gången. Febern har också hållit sig borta idag så… jag håller tummarna hårt!

Nu ska jag varva ner med en kopp te och knäckebrödmacka sedan ska jag inta sängläge. Tänkte att jag på så sätt kan korta av den här dagen lite. Lill-stumpan vill nog ha ett kvällsmål till innan vi går över till nästa dygn ;) Då passar det bra att lägga sig i sängen och titta på ett eller två avsnitt av “The Big C” som jag just börjat titta på första säsongen av på Netflix. En drama/komedi-serie som handlar om en kvinna som försöker tackla det faktum att hon är döende i cancer på ett väldigt positivt sätt. Har bara sett tre avsnitt än så länge men den är rolig på ett smått makabert sätt!

Nu blir det sängen! Natti natti!

Leave a Reply

