Hembesök av BVC.

[11:10]

Jag och Alicia har just haft hembesök av en jättetrevlig BVC-tant! Lillan sov sig nöjd igenom hela besöket. Själv så hann jag stressa upp mig lite innan eftersom de ringde och förvarnade bara en timme innan hon skulle komma. Jag hade just kommit hem från en promenad med lillan och var så där lagomt svettig, har inte direkt nystädat här hemma då det varit ganska fullt upp de senaste dagarna och dessutom hade jag inte ätit någon frukost. Så det blev mulitasking x 1000 när lillan vaknade och ville äta! ;D
Jag vet ju sedan innan att de varken kommer för att titta om man har städat hemma eller förväntar sig att man ska bjuda på kaffe och dopp så jag tog det inte så allvarligt trots allt. Har insett den senaste tiden att vissa saker får helt enkelt vänta så därför blev prio ett att ge Alicia mat och äta frukost själv. Med mat i magen kommer man långt, i alla fall humörmässigt. Haha.
Vi fick en tid för mätning och vägning i eftermiddag så då får vi se hur det ligger till med det. Ska bli spännande!

Adam var lycklig över att få fara på dagis i morse, han försvann direkt jag hade hängt av honom kläderna så det kändes skönt att det inte påverkade så mycket att han varit sjuk nästan en hel vecka. Lillan sov så gott i vagnen så jag passade på att gå förbi återvinningsstationen med lite skräp och sedan blev det en promenad i solen! Härligt att få komma ut i friska luften, jag tror jag ska försöka göra det till en vana att ta en morgonpromenad med vagnen.

Photo 2013-06-13 07 46 37

Photo 2013-06-13 09 03 08

Photo 2013-06-13 09 04 20

Leave a Reply

