Inte riktigt hundra.

Uäääh! Jag har mått halvtjyvens sen igår och det verkar inte vilja ge med sig. Tillbringade hela lördagsnatten med att ha frossa, magont och tröttillamående, jag trodde jag skulle kräkas men har klarat mig än så länge. Illamåendet håller dock i sig. Jag har inte varit speciellt sugen på mat och magen känns helt ur balans. Sedan har jag varit väldigt trött. Vilket i sin tur lett till att jag varit lite nere och deppad över att Nicklas skulle åka ikväll, helgen gick så himla snabbt så jag hann inte riktigt vara med:/ Gårdagkvällen sov jag ju bort på soffan. Näe usch, jag hoppas det blir en lugn natt. Jag behöver ladda batterierna så att den kommande veckan går vägen.

Det är jobbigt att inte känna sig riktigt hundra själv, jag har ju inte tid att vara sjuk och jag vill inte smitta ner någon. Det är bara att bita ihop nu och köra på. Om man ignorerar något tillräckligt mycket så kanske det försvinner?

 

 

Leave a Reply

