Tisdag.

GOD MORGON!
Solen skiner idag och det är riktigt varmt ute (+25) Jag multitaskar i soffan – frukost/ bloggskrivande/nyhetsmorgontittande och bebis i famnen. Sistnämnda vill bara vara nära och somnar endast när jag plockar upp henne så det blir verkligen multitasking på hög nivå🙂 Jag har i alla fall planer på att vi ska ta oss ut på en promenad lite senare när affärerna öppnar. Dels så måste vi till apoteket för att fylla på med lite grejer och sedan blir det en tur förbi Lindex och Åhléns. Ska spana efter en mössa till Lillan och en jacka till Lilleman! Adam skulle egentligen haft två stycken jackor, en tunn regnjacka och en till vardags. Han håller på att ha vuxit ur sina. Till Lillan har vi ingen jacka överhuvudtaget, än så länge har det gått bra med kofta och huvtröja. Men även där skulle det ha varit bra med något varmare också. Man vet ju inte hur länge det här fina vädret håller i sig.

Nu sover lillan så nu ska jag skynda mig att lyfta ner henne i vagnen, förhoppningsvis sover hon en stund!
Ha en skön tisdag! Kram!

Leave a Reply

