Väntar paket…

Från IKEA och Nelly.

Äntligen har jag beställt Adams säng, den kommer förhoppningsvis till veckan. Då ska jag ta itu med Adams rum och sortera i ordning alla leksaker. Sedan måste vi ju göra rum för själva sängen också! Ska bli spännande att se vad han tycker om den. Blir att åka till Jysk och köpa nytt täcke o kudde också och självklart blir det ett Bilar-påslakan!🙂

Till mig själv har jag beställt lite kläder, blev så less på att gå runt i mina uttöjda tröjor och byxor som jag haft under hela graviditeten så förhoppningsvis blir det lite nytt i garderoben som jag kan använda..
Jeans , Funky Old Worn Higwaist , Pieces - NELLY.COM

 

Jeans , Funky Highwaist Leggings , Pieces - NELLY.COM

Toppar , Hope Leo Print Top , Jacqueline de Yong - NELLY.COM

Tröjor , Jane Jacket , The Style - NELLY.COM

Leave a Reply

