Krokodiler.

Hej hej!

Det är redan onsdag idag och i morgon kväll kommer Nicklas hem! Jag är så glad att jag skulle kunna gråta en skvätt. Han har kommit överens med sin handledare om att ta ut sina pappadagar i spridda skurar så han kommer att vara ledig några fredagar, en måndag och så en veckas sammanhängande ledighet lite senare i sommar. Vilken lycka!❤ Det var precis vad som behövdes för oss alla. Då får vi mer tid tillsammans för både vila och skoj. Jag hoppas att vi ska hitta på något kul i helgen, kanske blir en tur till Djurparken på lördag om vädret tillåter.

Igår när jag var på stan så fyndade jag en jättefin skaljacka till Lilleman. Den måste hoppa in i tvättmaskinen först då den luktar lite skumt, men snygg är den. Den ska ju tåla både vind och vatten så jag tror att den kommer bli perfekt i sommar och till hösten. Köpte den i storlek 92 och den satt perfekt. Adam provade den och såg väldigt nöjd ut, det var ju krokodiler på jackan!🙂

Photo 2013-06-26 08 37 08Photo 2013-06-26 08 37 23

Nicklas hade också varit en sväng på stan (i Ö-vik) och där hade han hittat varsin present till Adam och Alicia…

Photo 2013-06-25 19 12 37

Where’s my water?-krokodilerna. Haha så söta!

Leave a Reply

