Mammapiff.

[00:10]

Jag tog en chansning och slängde i en blekning i håret så nu sitter jag och väntar på att få skölja ur. Har sneglat på den där förpackningen i flera dagar men det har inte känts som rätt tillfälle till att våga påbörja något. Det finns ju alltid en risk att Adam kommer trippandes med kudden i högsta hugg eller att Alicia vaknar och vill ha tröst. Jag har väntat med att tvätta håret i några dagar enkom för det så det kändes lika bra att få det undanstökat.. Nu är det bara frågan hur resultatet blir. Mest troligt får jag ta på en mössa om jag ska gå ut ;P

Blekningen köpte jag i höstas och sedan blev jag ju gravid så då ville jag inte använda den. Gick till frissan istället. Den är väldigt ljus, det enda som funkar om man vill bli av med utväxten. Sitter den för länge blir det nog nästan vitt och sköljer jag ur för tidigt blir det morotsfärgat istället. Ole dole doff!

Leave a Reply

