Ståbräda for the win.

Jag har beställt en ståbräda (till Emmaljungan) med Nicklas, han ska gå och köpa den idag då han slutar. Jag har varit så irriterad på att Beemoo:n är så svårstyrd. Förmodligen är det obalans i däcken som gör att det drar åt ett håll så det går ju absolut fixa jag har bara inte haft tid att titta på det. Den är nog tung att släpa upp och ner för bron och så ska man gå och hålla emot när man styr. Inte bra för humöret :P och så här i semestertider så är det nog svårt att ta sig fram överallt. Folk flyttar inte gärna på sig när man kommer gåendes. Jag tror jag ska sätta en rejäl tuta på handtaget, eller en sån där ringklocka som sitter på cyklar. Då kanske jag får öppen väg. Sedan har jag tänkt på en sak och det är att om jag ska gå på djurparken så orkar ju inte jag styra syskonvagnen uppför backarna själv (det är ganska brant) och nerför vågar jag absolut inte chansa! Den är alldeles för tung för det och det är jäkligt synd! Därför tror jag det blir bra med en ståbräda som komplement till syskonvagnen.

Det blir perfekt när Adam börjar dagis igen, då blir det smidigare när han ska lämnas och hämtas.  Å när vi bara ska gå kortare promenader till och från lekparker eller sånt så kommer den vara utmärkt.

Det blir en Bumprider, den sägs ska passa alla vagnar och ska vara enkel att fästa och även gå att hänga upp på vagnen när man inte använder den.

Bumprider från Inovi är en ståbräda som är designad för att passa alla barnvagnar. Massor av inställningsmöjligheter och balanserad fjädringsteknik som ger en jämn gång även på ojämnt underlag. Ståbrädan har snabbfästen så att den inte kräver verktyg för att monteras.

Bild och text lånad från lekmer.se

Leave a Reply

