Sockerförbud.

Hej hej!
Vilket härligt höstväder vi har idag. 23 grader varmt med lite höstkyla i luften. Jag tog en morgonpromenad med lillan i vagnen efter att vi hade lämnat Adam på dagis. Promenerade en timme i rask takt så när jag kom hem hade jag både svettat upp mig och fått upp aptiten. Har redan hunnit avverka frukost, lunch OCH kaffe på det och klockan är bara 11 än så länge😉 Min aptit är verkligen inte att leka med, känns som att jag inte gör annat än äter och gör jag inte det så tänker jag på mat. Undrar hur länge det håller i sig? Tills jag ammat färdigt om typ 6 månader? Då är nog risken stor att jag gått upp de där 15 graviditetskilona igen😛
Det värsta är nog att jag är så himla sötsugen hela tiden också! Att dricka kaffe är bara en ursäkt för att ta något sött och gott till liksom. Näe, jag vill bli av med det där onyttiga tänket NU. Det bidrar bara till att jag får sockerdippar och blir ostadig i humöret då jag inte ätit på en stund.
Får nog ta ett sockerförbud nu, med strikta förhållningsregler.

Leave a Reply

