Älskade lillstumpa ♥

Jag har tyvärr inget bildbevis (slut på minne i telefonen och fullt i minneskortet till kameran) men idag gjorde Alicia en snygg roll-over då vi var på babymassagen! Jag hade lagt henne på mage eftersom hon var så nyfiken på de andra, hon låg hela tiden och vred på huvudet så att hon nästan lade sig på sida. Tog bara en liten stund så hade hon vänt sig från mage till rygg. Sötnöten!🙂

Det är synd att jag inte har samma tid att skriva om Alicias utveckling. Det känns som att den går framåt så fort. Och jag hinner knappt starta datorn nu för tiden. Men tömma telefonen och kameran ska jag göra omgående. Jag har ju så många ögonblick som skall förevigas!🙂

Älskade lillstumpa, du är en duktig tjej ska du veta! Å mamma och pappa älskar dig så jättemycket! ♥

Photo 2013-09-09 12 34 21

Bild tagen den 9/9 – 13

Alicia är duktig på att greppa om saker. Tutten kan hon plocka ut ur munnen och hålla i.  Hon gillar färggranna leksaker som låter och att ligga och titta på sig själv i spegeln.

Leave a Reply

