Oh yeah.

Vi tog bilen en sväng till min farmor efter att vi hade ätit lunch men Adam var rätt så bångstyrig att ha med sig så vi åkte hem efter en stund och nu sover både han och Alicia. Jag har passat på att städa undan lite efter morgonens aktiviteter men blev tvungen att göra lite kaffe och sätta mig en stund. Har så himla ont i huvudet idag, jag vet inte vad det beror på om det bara är vädret kanske. Jag sov nog lite halvdåligt i natt, minns att jag kollade på klockan flera gånger. När Adam kom insläntrandes i morse så lyfte jag upp honom i sängen och låtsades somna om direkt. Funkade ända fram tills tjugo över 8. Hehe. Då var det dags att kliva upp och göra frukost!

Ikväll kommer Erika och hälsar på. Jag tror att hon ska få komma förbi när Adam gått i säng, annars blir det som idag när vi var och hälsade på min farmor. En snart 2,5-åring på vift i en pensionärs lägenhet är lika riskabelt som att släppa loss en elefant i en porslinsbutik. Man får ständigt ha minst ett öga i nacken och ena foten redo att ta ett språng rätt upp för att rädda vad som räddas kan. Å sen det här med att småprata runt fikabordet längre än det tar att äta upp en bulle och dricka ett glas saft på stående fot, det kan man ju glömma.

Jag skrattade när jag såg den här bilden…

EXAKT så är det! 

Leave a Reply

