Julklappar till barnen.

Nu har jag beställt några julklappar till Adam och Alicia.

Förra året fick Adam en hink med så kallade “knubbisar” från Viking Toys. Det är nog den julklapp han lekt mest med hittills. Varje dag plockar han fram hinken och häller ut alla fordonen. Han kopplar ihop både bilar och släp och gör långa tåg. När han ska bada hämtar han också hinken för att bada bilarna, båtarna, traktorn med mera. Han räknar nu och tränar också på färgerna på de olika fordonen.  Så jag måste säga att jag är jätteglad över att jag köpte dessa knubbisar förra året, de har verkligen varit uppskattade och håller för lite tuffare lekar både inomhus och utomhus.

Jag beställde hinken från Ellos och jag hade någon slags rabatt så den blev inte speciellt dyr men är väldigt prisvärd!

Efter att ha klurat lite på årets julklappar så har jag kommit fram till att Adam behöver ett garage till alla bilar😉 och självklart kan man köpa garage till bilarna, i samma märke..

Tyvärr så fanns inte 3-våningsgaraget i lager som jag hade tänkt beställa men jag tror att detta räcker, det ser ganska stort ut och så köpte jag en vägbana med bro till också. Beställde från Ellos och även denna gång kunde jag nyttja en rabatt på 300:- Katjing!

Till Alicia beställde jag ett set med 20 mjuka byggklossar och en pyjamas på rea som hon ska få på direkten!

3 thoughts on “Julklappar till barnen.

  1. Det funkade! Vore kul att få din mail så jag kan skicka lösenordet till dig🙂 Du kan maila mig på camilla@lundberg.pp.se

    Jag vill gärna fortsätta följa din blogg sen när du lösenordsskyddat den. Det är så roligt att följa med i er vardag och barnens utveckling. Kram!

Leave a Reply

