Torsdag.

Good morning to y’all!

Måndagsfeeling trots att det är torsdag, inte bra. Nicklas har ju varit hemma några dagar nu. Han kom i söndags och åkte igår kväll, den här gången blir han eventuellt borta längre. Jag som tyckte tolv dagar var länge och trodde vi gjort bort det värsta:/

Adam har varit så himla glad över att ha pappa hemma. Han blev rent överlycklig när N kom hem i söndags och igår när han skulle åka så protesterade han och tyckte att han kunde åka och handla istället och komma hem sen😉 Vi har haft det bra i alla fall. Både i tisdags och igår sov vi länge. Nicklas klev upp med Adam och lämnade honom på dagis, när han kom tillbaka så somnade vi om med lillan i våran säng. Jag sov till 10:30. Fatta vad skönt! Jag hade trött-bakis-huvudvärk hela dagen men det var det värt. Vi började även se senaste säsongen av True Blood som N köpt med sig hem.

Jag började beta av tvätthögen också igår så idag blir det att vika tvätt. Ska passa på att städa lite nu medans lillan vilar. Sedan vet jag inte vad vi ska hitta på de närmsta dagarna. Egentligen skulle vi passat på att åkt och hälsat på mamma och pappa. Jag får se om vi tar en sväng dit, annars så ska vi nog bara vara hemma och ta det lugnt. Vinterkylan verkar vara på väg, -15 idag. Märks att man blivit bortskämd med mildare temperaturer.

Ha en skön måndag, jag menar torsdag! Kram!

Leave a Reply

