Planer för julbak.

Saffransbullar med vit choklad, Dajmbiskvier, och Pepparkaksfudge eller kanske Mintkrokantfudge har jag tänkt testa att göra i år. Jag gör jämt bullar, tycker de blir godast men i år ska jag nog göra några lussekatter med russin i till Adam också.  Farmor Karin och faster Nina bjöd på nybakade bullar i helgen och då var Adam och tjyvade russinen från bullarna.
Ingredienserna till bullarna har jag redan handlat så nu gäller det bara att få lite tid över någon kväll eller tidig morgon.
Jag älskar biskvier! Men det är ju lite pillrigt, tänkte att jag ska göra dem lite mindre så att de inte blir för mäktiga och så var det den där fudgen.. Mmm! Gottigotti, hoppas jag! ;D

Leave a Reply

