Födelsedag.

Godmorgon och grattis till mig själv som fyller 28 bast idag!🙂 Det ska firas med lite go’fika och sedan tror jag det blir en innedag, -24 c ute. Jag ryser bara av tanken på att gå ut. Vi har haft en lugn helg hemma hittills. Insåg just att jag missade “Så mycket bättre” igårkväll. Jag höll på i köket efter middagen, bakade en kladdkaka som ska få agera födelsedagstårta idag och senare på kvällen såg vi filmen “World War Z” som verkligen var spännande! Jag ser inte längre filmer som är alltför spännande, har inte gjort det på hela tiden Nicklas bott borta eftersom jag får så svårt att sova, haha. Men nu är han ju hemma så nu skulle jag ju kunna se fortsättningen på The Walking Dead också.

Farmor Karin har gjort en stor laddning med pepparkaksdeg så när vi gjort bort födelsedagsfikat blir det pepparkaksbak med faster Nina och henne. En mysig tradition tycker jag. Får se hur länge vi är med, Adam har lite ju som lite svårt att sitta still en längre stund! ;D

Ha en fin söndag, det tänker jag ha!

Leave a Reply

