Make & Create – Craft & Creativity

Psst! Jag har hittat värsta pysselsidan! Var tvungen att beställa från http://www.makeandcreate.se ikväll.

Jag hittade jättefina hushyllor där. Blev två mindre varianter som jag ska pimpa med decorpapper!

Jag hittade snygg washi-tejp:

Fint decorpapper i olika färger. Till Adams hylla blir det en blandning av grön, turkos och gul. Alicia ska få en hylla som är dekorerad i rött, rosa och turkost.

Och så hittade jag dessa roliga stickers – “Plasticks”

(Bilderna är lånade från makeandcreate.se)

En kul idé med dessa stickers som är vattentåliga är att man kan klistra dessa ansikten på tomma plastflaskor och förpackningar och göra roliga figurer av dom. Man kan ju självklart sätta fast dessa på till exempel tvålflaskor och sånt som man använder fortfarande. Tänkte att Adam ska få hjälpa mig att pimpa tvål- och diskmedelsflaskorna, tandborstmuggen, balsamsprayen och lite andra saker som vi använder lite då och då. För skojs skull!😀

Via hemsidan kan man klicka sig vidare till craftandcreativity.com/blog där det finns massvis med tips och idéer på vad man kan pyssla med produkterna från hemsidan.

(dessa bilder är lånade från craftandcreativity)

Coolt va!?

Nu vill jag ha mitt paket!😀

Leave a Reply

