Maaat.

I veckan har jag varit överflitig i köket. Har gjort i ordning en massa matlådor ikväll som får åka in i frysen. Gott att finna vid valfritt tillfälle! Till lunch idag blev det den supergoda halloumi-salladen efter ett recept jag fått av svärmor. Passade på att bjuda Lotta på den då hon var hemma på snabb-visit. Till salladen hade jag köpt morotsbröd och gjort en egen hummus som verkligen blev lyckad. Recept och bilder får jag ta vid ett annat tillfälle, verkar som att det krånglar med bilduppladdningen här på wp.
Som om det inte räckte med halloumi-sallad och hummus som båda lär räcka till nästa vecka😉 hade jag lagt ärtor i blöt i går kväll.. så nu har jag även en laddning med ärtsoppa som jag inte ens hann äta av då jag åt sallad till middag också men den får åka in i frysen tillsammans med resterna av gårdagens middag, pasta med sojafärssås och grönsaker. Det är gott med mat! ;D

Leave a Reply

