Loppis fynd.

När vi var på span efter en byrå förra veckan åkte vi till Kupan (Röda Korset) där vi inte hittade en byrå men en superfin prylhylla som jag bara var tvungen att köpa med hem. Trettiofem kronor passade plånboken ypperligt!🙂

bild (97)

Den har några skavanker (två bitar som lossnat) och så den uppenbara påbörjade målningen som ser ut som vattenfärg. Den skulle vara snygg som den är egentligen om man får bort färgen och kanske klarlackar den. Men jag funderar på att måla den vit i alla fall. Grundtanken var att Adam skulle få en hylla till alla sina småbilar. Cars-bilarna ryms i de större facken men jag vet inte om det finns tillräckligt med plats på deras rum. Håller faktiskt på att vara ganska knökfullt på väggen. Får se vad det blir av denna hylla. Fixa till den tänkte jag i alla fall hinna med under semestern.

Sedan är det så här att jag ju har tre hushyllor som ligger och väntar på mig i en kartong. Dessa har jag sparat på sedan i våras. Måste komma i rätt pysslar-stämning. Tydligen är det lättare att ta något gammalt och fixa till än något som är nytt, haha.

 

 

Leave a Reply

