Ny hårfärg.

När jag var i Umeå passade jag på att köpa ny hårfärg. Jag gillar Mood’s serie och tycker den sätter sig bäst i håret. Senaste två gångerna jag färgat håret har jag kört på samma nyans och det har blivit så bra. Nu trodde jag att jag köpte samma som sist, men den måste ha blivit några nyanser mörkare. Tror jag måste blandat ihop Guldbrun med typ Mörk Guldblond eller nåt sånt för så här mörk har jag inte varit på länge…

bild (18)

Bilden är något missvisande för när jag går förbi hallspegeln ser det nästan svart ut och i ett visst sken även åt det mörkröda hållet. Men det glänser och har fått lite liv igen vilket gör ganska stor skillnad. Efter några tvättar så kommer det nog bli lite ljusare. Det känns helt okej med mörkare hår på hösten tycker jag!

bild (90)

 

Jag använde två förpackningar då jag har ganska mycket hår.

Leave a Reply

