Sovrumspiff.

Annars då?  I måndags var vi lediga tillsammans. Vi åkte en sväng på Jysk och köpte lite piffgrejer. Nicklas köpte kuddar till källaren och jag köpte kuddar och filtar till sovrummet. Börjar bli ganska mysigt i sovrummet! Jag kände plötsligt ett starkt begär av rosa så det var det som slank ner i vagnen.

Vi fick ett presentkort av min chef och hans fru i bröllopspresent. Å det visste jag direkt vad vi skulle bränna på så det var liksom inget att hålla fast i. Det blev en spegel på väggen bredvid garderoberna. Något jag saknat länge, att man kan titta sig i spegeln då man provar kläder. Men nu har vi spegel som rymmer hela kroppen!

IMG_0014

Spegeln. Min nuna gjorde sig inge bra på bild idag så det fick bli en iphone-selfie istället. 

IMG_0010

IMG_0013

Fina kvistarna har vi fått av svärmor. Hon hade likadana hemma som jag blev kär i! Så då fick vi egna. Sån är hon!❤

IMG_0012IMG_0011

Tavlorna har jag köpt på jobbet. Tänkte sätta dom på väggen sedan men först ska vi framkalla lite bröllopsfoton och se var de ska hamna. Tills vidare får de stå på sänggaveln. Marmorasken är från Dollarstore. Den är perfekt som smyckesask.

 

Leave a Reply

